Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії, якості постачання електричної енергії споживачу, надання повідомлень про можливі пориви та про загрозу електробезпеці та інших питань направляються у один з таких способів:
Телефон: (04579) 2-02-27, (04579) 3-00-21
Аварійна служба: (04579) 2-28-16
E-mail: ugkh@slavutich.kiev.ua
В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи.
Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно.
Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії, якості постачання електричної енергії споживачу, надання повідомлень про можливі пориви та про загрозу електробезпеці та інших питань направляються у один з таких способів:
Телефон: (04579) 2-02-27, (04579) 3-00-21
Аварійна служба: (04579) 2-28-16
E-mail: ugkh@slavutich.kiev.ua
В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи.
Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно.
Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України.